^ بازگشت به بالا
دانلود english 4 you آموزش یوگا به زبان فارسی آموزش زبان english today
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

9 ماده غذايي جادويي لاغر كننده

این موضوع با عنوان 9 ماده غذايي جادويي لاغر كننده , بخشی از آرایش و زیبائی است. موضوع; [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ] اگر نميخواهيد رژيم بگيريد اما دوست داريد وزن كم كنيد ميتوانيد ...


  1. #1

    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    خرم آباد لرستان
    نوشته ها
    3,031
    تشکر
    3,657
    تشکر شده : 4,505
    Avast Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    3066420

    Lol 9 ماده غذايي جادويي لاغر كننده


    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]


    اگر نميخواهيد رژيم بگيريد اما دوست داريد وزن كم كنيد ميتوانيد اين 9 ماده غذايي را خريداري و يخچالتان را با آن پر كنيد.و ميتوانيد آنها را جايگزين ساير مواد غذايي روزانهتان كنيد تا كالري كمتري دريافت كنيد و وزنتان را پايين بياوريد. اگر ميخواهيد سريع و راحت وزن كم كنيد، اين فهرست غذايي كمككننده است.
    1. آب
    آب به طور طبيعي جلوي گرسنگي را ميگيرد. تحقيقات فراواني نشان داده نوشيدن آب فراوان به كاهش سريعتر وزنتان كمك ميكند. طبق بررسيهاي محققان آلماني با خوردن روزانه 481 گرم آب، متابوليسم بدن 30 درصد افزايش مييابد. در ضمن نوشيدن آب جلوي گرسنگي را هم ميگيرد و تا حدي سيركننده است.
    2. چاي سبز
    به جاي اينكه معتاد به مصرف چاي سياه و قهوه به دليل كافئين بالا شويد، چاي سبز بنوشيد. تحقيقات نشان داده است، مصرف چاي سبز متابوليسم بدن را افزايش ميدهد و به كاهش وزن كمك ميكند. اين نوشيدني پرفايده خواص ضدسرطاني دارد و جلوي ناراحتيهاي قلبي- عروقي را ميگيرد.
    3. سالاد روز
    خوردن سالاد و سبزيجات قبل از غذا، روشي بسيار سالم و لذتبخش براي كنترل اشتها و كاهش وزن است.
    4. شير
    تحقيقات اخير پژوهشگران نشان داده كلسيم به كاهش وزن كمك ميكند. البته هنگام خريد لبنيات بايد اين نكته را مدنظر بگيريد كه لبنيات كمچرب تهيه كنيد.
    5. سوپ
    سوپ، پيشغذا يا عصرانه خوبي است. طبق بررسيهاي پژوهشگران دانشگاه penn state افرادي كه به عنوان پيشغذا سوپ ميخورند 100 كالري كمتر در روز مصرف ميكنند و وزن كم ميكنند.
    6. غلات كامل
    متخصصان توصيه ميكنند به جاي نان سفيد و برنج سفيد، فيبر بيشتري مصرف كنيد و غلات كامل را در برنامه غذايي خود بگنجانيد. غلات كامل احساس سيري را القا ميكنند. در حالي كه غلات تصفيهشده حاوي قند بوده و گرسنه ميكنند. غلات كامل متابوليسم را بهبود ميبخشد و زمان هضم و جذب مواد غذايي را افزايش ميدهند.
    7. گوشت مرغ
    تحقيقات فراواني نشان داده است مصرف پروتئين بالا ميتواند به كاهش چربي و افزايش بافت ماهيچهاي كمك كند. مصرف 85 گرم گوشت مرغ بدون پوست حاوي 120 كالري، 26 گرم پروتئين و يك گرم چربي است.
    8. ميوه و سبزيجات تازه
    فيبرهاي محلول و غيرمحلول در كنار مصرف آب، ميتواند به سوختن چربيها كمك كند.
    9. گريپ فروت
    تمامي منابع ويتامين C ميتواند ميزان ترشح انسولين را كاهش دهد و سبب كاهش وزن شود. البته اگر دارو مصرف ميكنيد در رابطه با مصرف همزمان آن با مركبات با پزشك خود مشورت كنيد زيرا گاهي اين مواد بر هم تاثير مضر ميگذارند.
    منبع: ريدرزدايجست – نوامبر
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : farzaneh-k

موضوعات مشابه

  1. آشنايي با اصطلاحات ويديويي ( 2 ) ابعاد تصوير Aspect Ratio
    توسط Borna66_TAHA در انجمن مباحث متفرقه میکس و مونتاژ
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 13th August 2009, 15:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
دوستان ما
ما در شبکه های اجتماعی

پاتوق یو یکی از قدیمیترین سایت های ایرانی به 6 سال سابقه فعالیت می باشد. انجمن های سایت دارای مطالب متنوع و جامعی در تمامی زمینه می باشد. و البته در پرتال سایت شما همواره جدیدترین نرم افزار ، بازی و انمیشن های روز را با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید.

 ارسال پیام کوتاه