^ بازگشت به بالا
دانلود english 4 you آموزش یوگا به زبان فارسی آموزش زبان english today
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

آشنایی با الگوی بالاتنه ( بلوز مدل دار و تاپ و کت و جلیقه )

این موضوع با عنوان آشنایی با الگوی بالاتنه ( بلوز مدل دار و تاپ و کت و جلیقه ) , بخشی از کار در خانه - هنر های دستی است. موضوع; الگوی بالا تنه از این شماره، قصد داریم الگوی بالاتنه را آموزش دهیم. قبل از آموزش طریقه ی اندازه گیری ...


  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    3,074
    تشکر
    5,964
    تشکر شده : 5,893
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    15441934

    Heart آشنایی با الگوی بالاتنه ( بلوز مدل دار و تاپ و کت و جلیقه )

    الگوی بالا تنه
    از این شماره، قصد داریم الگوی بالاتنه را آموزش دهیم. قبل از آموزش طریقه ی اندازه گیری و رسم الگو ذکر چند نکته بسیار مهم است.
    1. الگوی بالاتنه با متدهای مختلفی رسم می شود که این متدها در اندازه گیری و فرمول ها و قواعد با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند.
    2. هر چه اندازه گیری و فرمول های متدی دقیق تر و فنی تر باشد، نتیجه ی کار بهتر و بی ایرادتر خواهد بود.
    3. متدهای مختلف خیاطی که در سراسر دنیا آموزش داده می شوند، بسیار متنوع هستند. اما، متدهایی که در ایران رایج هستند عبارت اند از: متد فرانسوی، متد متریک، متد گرلاوین، متد ایتالیایی و متد عالی مولر.
    4. هیچ متدی بی عیب نیست؛ اما معمولاً متدهایی که دارای ریزه کاری های فراوان هستند بهتر نتیجه می دهند. نکته ی مهم این است که معمولاً آموزش متدهای پیچیده نظیر متد گرلاوین و متد عالی مولر از طریق غیر مستقیم (مکاتبه ای و یا آموزش در مجلات و تلویزیون) بازتاب مناسبی ندارد و بهتر است این گونه متدها به شیوه ی مستقیم معلم شاگردی آموزش داده شود.
    5. با توجه به نکات فوق این جانب تصمیم به آموزش متدی گرفتم که علاوه بر سادگی و قابلیت کاربردی، قابل یادگیری برای تمام افراد با سطح دانش معمولی باشد.
    6. امیدوارم این آموزش ها به کار خواهرانی که علاقمند به یادگیری خیاطی هستند بیاید و از این مطالب استفاده و بهره ی لازم را ببرند.

    طریقه ی اندازه گیری بالا تنه
    1. دور سینه: متر را در قسمت دور سینه قرار داده و با سه انگشت خوابیده زیر متر دور سینه را اندازه می زنیم.
    2. دور کمر: متر را در قسمت گود دور کمر قرار داده با سه انگشت خوابیده زیر متر دور کمر شخص را اندازه می زنیم.
    3. دور باسن: متر را در قسمت برجسته ی باسن در پشت قرار داده با سه انگشت خوابیده زیر متر دور باسن شخص را اندازه می زنیم.
    4. بلندی بالا تنه جلو: متر را در قسمت جلو روی گردی گردن قرار داده تا خط کمر اندازه می زنیم.
    5. بلندی بالاتنه پشت: متر را در قسمت پشت روی اولین مهره ی گردن قرار داده تا خط کمر اندازه می زنیم.
    6. سرشانه: متر را در کنار گردن قرار داده تا افتادگی سرشانه اندازه می زنیم.
    7. دور گردن: متر را در قسمت دور گردن قرار داده با یک انگشت زیر متر، دور گردن را اندازه می زنیم.
    8. بلندی خط حلقه: متر را در قسمت پشت روی اولین مهره ی گردن قرار داده تا خط سینه اندازه می زنیم.
    9. بلندی باسن: متر را در قسمت پشت سر روی خط کمر قرار داده تا برجستگی باسن اندازه می زنیم. این اندازه معمولاً بین 19 تا 21 سانت است.
    در این شماره، الگوی پشت را آموزش می دهیم و الگوی جلو را انشاءالله در شماره ی بعدی آموزش خواهیم داد.
    در صورت هرگونه سوال، ایراد و اشکال با شماره ی تلفن 22307740 و یا همراه 09122159809 تماس حاصل نمایید.

    طریقه ی رسم الگوی پشت
    - ابتدا خطی عمودی در سمت چپ کشیده سر آن را نقطه ی 1 می گذاریم.
    - از نقطه ی 1 به اندازه ی بلندی خط حلقه پائین می آییم تا نقطه ی 2 به دست آید.
    - از نقطه ی 1 به اندازه ی بلندی بالا تنه پشت پایین می آییم تا نقطه ی 3 به دست آید.
    - از نقطه ی 3 به اندازه ی بلندی باسن پایین می آییم تا نقطه ی 4 به دست آید.
    - نقاط 1، 2، 3 و 4 را به راست عمود می کنیم.
    - از نقطه ی 1 به اندازه ی 6/1 دور گردن + 1 سانت به راست می رویم تا نقطه ی 5 به دست آید.
    - از نقطه ی 5 به اندازه ی 2 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 6 به دست آید.
    - از نقطه ی 1 به اندازه ی 8/1 دور سینه + 6 سانت به راست می رویم تا نقطه ی 7 به دست آید.
    - از نقطه ی 7 به اندازه ی 2 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 8 به دست آید. نقطه ی 6 را به 8 وصل می کنیم.
    - از نقطه ی 2 به اندازه ی 4/1 دور سینه منهای 2 سانت به سمت راست می رویم تا نقطه ی 9 به دست آید.
    - از نقطه ی 9 به اندازه ی 5/1 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 10 به دست آید. نقاط 8 و 10 را مطابق شکل به هم وصل می کنیم.
    - از نقطه ی 3 به اندازه ی 2 سانت به راست می رویم تا نقطه ی 11 به دست آید. نقطه ی 11 را با خط راست از بالا به نقطه ی 1 و از پایین به نقطه ی 4 وصل می کنیم.
    - از نقطه ی 4 به اندازه ی 4/1 دور باسن منهای 2 سانت به راست می رویم تا نقطه ی 12 به دست آید.
    - از نقطه ی 11 به اندازه ی 4/1 دور کمر به سمت راست می رویم تا نقطه ی 13 به دست آید. نقطه ی 13 را با خط راست به نقطه ی 10 و هلالی به نقطه ی 12 وصل می کنیم.
    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : Admin,amin2544,Mr.MohaMmaD

  2. #2

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    3,074
    تشکر
    5,964
    تشکر شده : 5,893
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    15441934

    پیش فرض الگوي جلوي بالاتنه (2)

    رسم الگوی جلو
    قسمت دوم:
    طریقه ی رسم الگوی جلو
    - خطوط افقی الگو را امتداد می دهیم تا نقطه ی 14 حداقل 40 سانت با نقطه ی 12 فاصله داشته باشد.
    - از نقطه ی 14 به اندازه ی 4/1 دور باسن + 2 سانت به سمت چپ می رویم تا نقطه ی 15 به دست آید.
    - از نقطه ی 16 به اندازه ی 4/1 دور کمر + 5 سانت به سمت چپ می رویم تا نقطه ی 17 به دست آید.
    - از نقطه ی 18 به اندازه ی 4/1 دور سینه + 2 سانت به سمت چپ می رویم تا نقطه ی 19 به دست آید.
    - از نقطه ی 19 به اندازه ی 5/1 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 20 به دست آید.
    - نقطه ی 17 را با خط راست به نقطه ی 20 و هلالی به 15 وصل می کنیم.
    - از نقطه ی 16 به اندازه ی بلندی بالاتنه جلو به بالا می رویم تا نقطه ی 21 به دست آید.
    - از نقطه ی 21 به اندازه ی 6/1 دور گردن + 2 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 22 به دست آید.
    - از نقطه ی 22 به اندازه ی 6/1 دور گردن + 2 سانت بالا می رویم تا نقطه ی 23 به دست آید.
    - فاصله ی 22 تا 23 را نصل می کنیم تا نقطه ی 24 به دست آید.
    - نقطه ی 24 را به سمت چپ عمود می کنیم.
    - اندازه ی خط 6 به 8 الگوی پشت را به دست آورده هر چقدر بود + 5 سانت کرده مقدار حاصل را از نقطه ی 23 طوری اندازه می زنیم که روی امتداد نقطه ی 24 بیفتد و نقطه ی 25 به دست آید. نقطه ی 25 را مطابق شکل به نقطه ی 20 وصل می کنیم.
    - فاصله ی 23 تا 25 را نصف می کنیم تا نقطه ی 26 به دست آید.
    - از نقطه ی 26 به اندازه ی 5/2 سانت به راست و 5/2 سانت به چپ می رویم تا نقاط 27 و 28 به دست آید.
    - از نقطه ی 18 به اندازه ی 10/1 دور سینه+ 1 سانت به چپ می رویم تا نقطه ی 29 به دست آید.
    - نقاط 27 و 28 را به نقطه ی 29 وصل می کنیم.
    - از نقطه ی 29 خطی عمود به پایین می کشیم تا نقاط 30 و 31 به دست آید.
    - از نقطه ی 30 به اندازه ی 2 سانت به راست و 2 سانت به چپ می رویم تا نقاط 32 و 33 به دست آید. این دو نقطه را از بالا به 29 و از پایین به 31 وصل می کنیم.
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : amin2544,Mr.MohaMmaD

  3. #3

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    پیش فرض








    ************************************************** *************************************************

    ****( برای این لباس بهتر است از پارچه ای به نام ساتن طرح دار استفاده کنید با رنگ های مختلف و محکم و لباس هم سکه در می اید . ) ****

    1 - دور گردن را به هیچ عنوان باز نمی کنیم . ( فقط 5/0 از هر طرف مثل الگو از داخل یقه جلو در می اوریم . )

    2 - یقه لباس به صورت جداگانه به لباس دوخته می شود . همان یقه سه سانتی خودمون . یک نوار به اندازه طول 2/1 دور یقه پشت و جلو می کشیم به عرض 3 سانت در قسمت دو لای بسته که پشت یقه می باشد هم 1 سانت به سمت بالا می رویم . و 10 سانت وارد یقه می شویم . این 10 به پشت یقه لباس ما وصل می شود .

    3 - برای دوخت این لباس از دوالگوی جلو استفاده می شود .

    4 - الگوی پشت هم همان الگوی ساده و معمولی پشت است .

    5 - تمام قسمت های لباس از نوار اریب ساتن به رنگ قرمز استفاده شده است .( گاهی به جای سجاف می توان از نوار اریب استفاده کرد و دیگر سجاف استفاده نکرد البته بستگی به نوع پارچه نیز دارد . این مورد در رابطه با پارچه محکم تر است .
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : nastaran532

  4. #4

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    Wink بالاتنه

    رسم ساسون سرشانه :
    براي رسم ساسون سرشانه از الگوي اوليه بالاتنه كوپي ميكنيم با اين تفاوت كه سرشانه را در قسمت جلو 3 تا 7 سانت بيشتر ميگيريم .بعد كه سرشانه را رسم كرديم وسط سرشانه را پيدا ميكنيم وبه هرطرف به اندازه 1 تا 3 سانت ساسون ميدهيم ( مثلا اگر خواسته باشيم 1 سانت ساسون به هر طرف بدهيم بايد سرشانه را با عدد 3 جمع كنيم و اگر خواستيم 3 سانت به هر طرف بدهيم بايد سرشانه را با 7 جمع كنيم و براي قسمت پشت سرشانه را فقط 3 سانت اضافه ميكنيم بعد وسط سرشانه را پيدا كرده و به ساسون وسط وصل ميكنيم
    طريقه برش : بايد دقت كنيد كه در موقع برش كل ساسونها تا پايين برش ميخورند و خالي ميشوند و بايد ساسونها را بهم بدوزيم ( خطوط سبز رنگ و ساسون وسط نيز روي پارچه برش ميخورد )


  5. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    Wink کت

    چند نکته در مورد کت یقه انگلیسی :

    ابتدا در مورد یقه انگلیسی توضیحی بدم و اون اینکه یقه انگلیسی جدا 2 مدل دارد یکی اینکه لاسکینه پهن و دیگر اینکه لاسکینه باریکه . در اینجا هر دو مدل رو توضیح خواهم داد .

    دوم اینکه ابتدا باید الگوی خام را طبق مراحل شش گانه رسم کنیم . قبل از هر کاری باید هم سرشانه و هم حلقه آستین را اصلاح کنیم ، به این صورت :
    1.در الگوی پشت از ابتدا یقه پشت تا سرشانه را با متر اندازه می زنیم در صورتی که بزرگتر اندازه واقعی سرشانه شما بود آنرا تنگتر می کنیم و اگر کوچکتر بود کمی در امتداد آن بیرون می آییم . این نقطه را A می نامیم .
    2.حلقه آستین را در امتداد خط پهلو 1-2 سانت گشاد می کنیم و این نقطه B خواهد بود .
    3.نقطه A را به نقطه B طبق اگوی حلقه آستین به صورت هلال رسم می کنیم .
    4.در الگوی جلو نیز فاصله نقاط 28-27 را اندازه می زنیم ، و تمام مراحلی را که برای الگوی پشت انجام دادیم را تکرار می کنیم .
    5.توجه داشته باشید که این مراحل باید برای تمامی لباسها قبل از اجرای هر نوع برش و انتقال پنس و ... انجام شود .
    6.تغییرات الگوی پشت را اجرا می کنیم .
    7.تغییرات الگوی جلو را اجرا می کنیم .
    8.یقه را طراحی می کنیم .
    9.حال با کاغذ پوستی از قسمتهایی که نیاز است ، دوباره الگو برداری می کنیم .
    10.در قسمت یقه و محل اتصال یقه به سرشانه و لاسکینه چون یک مثلث مشترک وجود دارد و هم در لاسکینه و هم در یقه باید باشد ، پس از یقه با کاغذ پوستی دوباه جدا الگو برداری میکنیم .
    11.از قسمتهای دیگری که باید پوستی انداخته شود ، سجاف یقه می باشد .
    سجاف حتماً حتماً باید موازی ترکی درآورده شود ، در غیر این صورت جلوی لباس ایراد پیدا می­کند .

    ۱۲.سجاف را همراه الگو درمی­آوریم و سجاف و الگو را با هم روی پارچه قرار می­دهیم .


    ۱۳. برای سجاف از پایین لباس 7 سانت (با احتساب 2 سانت جادکمه) داخل شده تا محل اولین جادکمه و از سرشانه 4 سانت داخل می­شویم و این دو نقطه را به صورت هلال به هم وصل می­کنیم .

    ۱۴. تمام قسمتهای الگوی تهیه شده و کاغذهای پوستی را روی پارچه می اندازیم . باید خطوط عمودی را موازی ترکی پارچه بگذاریم و با سنجاق به پارچه متصل می کنیم .
    ۱۵. فاصله خط قیچی تا درز پهلوها باید ۳ سانت باشد و در بقیه موارد ۱ سانت .
    ۱۶. بعد از برش با استفاده از کاغذ کاربن و رولت محل پنسها را رولت می کنیم . بعد از رولت یک طرف پارچه ُ کاغذ الگو را از پارچه جدا می کنیم و طرف دیگر را نیز رولت می کنیم .

    مدل مورد نظر :
    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]


    تغییرات الگوی پشت :


    طوق گردن را از قسمت سرشانه 0.5 سانت گشاد کرده ، نقطه 1 می­شود . نقطه 1را طبق نقشه به خط وسط پشت الگو وصل می­کنیم در الگوی پشت پنس بزرگ و کوچک دوخته می شود . دقت کنید چون لباس بدون برش می باشد پنسها دوخته می شود .


    از خط پهلو در پایین لباس هم جلو و هم پشت برای فول کردن 3-2 سانت خارج می­شویم ، نقاط بدست آمده را با خط صاف به باسن وصل می­کنیم .



    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]


    تغییرات الگوی جلو :


    طوق گردن را دورتادور 0.5 سانت گشاد می­کنیم ، نقاط 7و8 می­شود .


    با توجه به عکس مدل ، انتقال پنس سینه به حلقه آستین مشاهده می شود ، نقطه 9 در وسط حلقه آستین جلو را مشخص کنید . با خط برش نقطه 9 را به مرکز سینه متصل کرده و پنس سینه را می بندیم .


    وسط پنس زیر سینه را تا پایین لباس رسم می­کنیم ، نقطه 10 بدست می­آید .





    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]



    طراحی یقه انگلیسی شماره1 (یقه پهن و لاسکینه باریک) :


    از نقطه 8 در خط وسط جلو برای جادکمه 2 سانت خارج شده ، نقطه 11 می­شود .


    نقطه 11 را تا خط کمر امتداد می­دهیم . از نقطه 8 به اندازه بازی دلخواه یقه (در اینجا 7سانت) پایین آمده نقطه 12 می­شود . از نقطه 7 در امتداد سرشانه 2سانت خارج شده نقطه 13 می­شود .


    نقطه 13 را با خط چین به نقطه 12 وصل کرده و بطرف بالا و پایین امتداد می­دهیم . محل اولین جادکمه بدست می­آید .


    از نقطه 13 روی خط چین به اندازه یقه گشاد شده الگوی پشت (فاصله بین نقطه 1 تا خط وسط پشت را با متر به صورت ایستاده اندازه می زنیم) بالا رفته نقطه 14 می­شود . تقاطع طوق گردن جدید با خط چین نقطه Z می­شود .


    نقطه 14 را به مرکزیت نقطه Z به طرف راست پرگاری می­کنیم . روی خط پرگاری 7سانت جدا کرده ، نقطه 15 می­شود .


    نقطه 15 را طبق نقشه به طوق گردن جدید وصل می­کنیم . (هلال کم و خوب)


    فاصله نقطه 7 تا خط جدید بیشتر از 1 نباید باشد .)مهم(


    نقطه 15 را روی هلال 7 سانت به طرف چپ گونیا می­کنیم ، نقطه 16 می­شود .


    از نقطه 8 با زاویه 30 ، 9سانت خارج شده ، نقطه 17 می­شود .


    نقطه 16 را ابتدا 1 سانت گونیا کرده سپس طبق نقشه به نقطه 17 وصل می­کنیم .


    توجه : زاویه بین 8و17 بر اساس یقه مورد نظر می­باشد، هرچه فاصله بین یقه و لاسکینه بیشتر باشد این زاویه هم بیشتراست.


    فاصله بین نقاط 15و16و17و8و13 الگوی یقه می­باشد که از خط 15-16 دوبار روی دولایه بسته پارچه قرار می­گیرد .





    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]



    طراحی یقه انگلیسی شماره 2 (یقه و لاسکینه هم اندازه) :


    از نقطه 7 ، 2 سانت در امتداد سرشانه به طرف چپ رفته نقطه 9 می­شود .


    از نقطه 8 ، به اندازه بازی یقه پایین آمده نقطه 4 می شود .


    نقطه 9 را با خط­چین به 4 وصل می­کنیم و به طرف پایین امتداد می­دهیم تا نقطه 10 شود . نقطه 10 محل اولین جادکمه بدست می­آید .


    خط­چین را به طرف بالا نیز امتداد می­دهیم ، از نقطه 9 به اندازه یقه گشادشده الگو (فاصله نقطه 1 تا خط وسط پشت) روی خط­چین جدا کرده نقطه 11 می­شود .


    نقطه 11 را به مرکزیت Z ، 7 سانت به طرف راست پرگاری می­کنیم . نقطه 12 می­شود . نقطه 12 را طبق نقشه به طوق گردن جدید وصل می­کنیم به طوریکه این هلال با طوق گردن جدید بیشتر از 1-0.5 سانت فاصله نداشته باشد .


    نقطه 12 را 7 سانت به طرف چپ گونیا کرده نقطه 13 می­شود .


    از نقطه Z روی خط­چین 4.5 سانت پایین آمده ، نقطه 14 می­شود .


    نقطه 14 را روی خط­چین 8 سانت به طرف چپ گونیا کرده نقطه 15 می­شود .


    نقطه 15 را به خط صاف به نقاط 8و10 وصل می­کنیم .


    از نقطه 8 با زاویه دلخواه(30درجه) خطی به اندازه 6 سانت رسم کرده نقطه 16 می­شود .


    نقطه 13 را از ابتدا 1 سانت گونیا کرده سپس طبق نقشه به 16 وصل می­کنیم .


    فاصله بین نقاط 12،13،16،8 الگوی یقه ما می­باشد که از خط 13-12 دو بار روی دولای بسته پارچه درآورده می­شود .





    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]




    نکته مهم :


    1.هنگام برش یقه انگلیسی جدا ، محل اتصال یقه با لاسکینه چرت زده شود . (شروع لاسکینه) نقطه ۷ و همینطور محل خط سرشانه روی یقه علامت زده شود . (مثلث مشترک)


    2.هنگام طراحی یقه انگلیسی جدا ابتدا امتداد لاسکینه را به طوق گردن با هلال بسیار کم (دوخت هلال کم بسیار راحتتر است) وصل می­کنیم . مثلث مشترک باید حتماً باشد . به طوق گردن قبلی کاری نداریم فقط مثلث باید سر جای خودش باشد .


    ۳. ابندا سجاف را به لاسکینه می دوزیم . (لاسکینه همان قسمتی از یقه لباس است که با قسمت جلو سرهم بریده می شود و درحقیقت برمی گردد و به فرم یقه در می آید.)


    ۴ . پنسها را می دوزیم .


    ۵. سرشانه ها را به هم وصل می کنیم .


    ۶. الگوی یقه را دوبار روی پارچه انداخته و برش می زنیم . به یکی از آنها لایی زده و به هم می دوزیم .


    ۷. سه طرف آنرا به هم می دوزیم و فقط طرفی که قرار است به لباس وصل شود را باز می گذاریم . از همان قسمت باز آنرا برمی گردانیم و اطراف آنرا کوک زده و اتو می کنیم .


    ۸. خط وسط پشت را مشخص می کنیم . وسط یقه را نیز مشخص می کنیم . آنها را روی هم خوابانده و با سنجاق محکم می کنیم . تا محل مثلث مشترک که در روی پارچه علامت زده بودیم می دوزیم . یقه در محل مثلث مشنرک باید بین سجاف و لاسکینه قرار گیرد .


    ۹. درز پهلوها و حلقه آستین و پایین لباس را می دوزیم .
    ویرایش توسط bibigol : 14th August 2009 در ساعت 11:14
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : edith,snur

  6. #6

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    Wink بالاتنه




    - ابتدا از الگوي بالاتنه جلو رولت كنيد.


    2- از يقه يك خط به نقطه تقاطع پنس سينه و سرشانه بكشيد.



    3- خط مذكور را بريد و پنس سرشانه را ببنديد. و به آن اوزمان طبيعي بدهيد.



    4- حلقه ab يقه را به سه قسمت تقسيم كنيد و آنرا 1/3 آنرا c نامگذاري كنيد.
    5- يك خط از نقطه c به نقطه تقاطع پنس سينه و سرشانه بكشيد.



    6- خط مذكور را بريد و پنس سرشانه را ببنديد.
    7- به آن اوزمان طبيعي بدهيد.


    8- اگر مي خواهيد چين بيشتري بدهيد مي توانيد پنس سينه را هم ببنديد.
    9- 1- 1.5 سانت زاپاس بدهيد.
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : bibigol,snur

  7. #7

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    Wink بلوز مدلدار

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]

    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : parnian1366,snur

  8. #8

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    3,074
    تشکر
    5,964
    تشکر شده : 5,893
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    15441934

    پیش فرض تاپ با بند پشت گردن

    [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ADMINI%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-21.png[/IMG]














  9. #9

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    3,074
    تشکر
    5,964
    تشکر شده : 5,893
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    15441934

    پیش فرض تاپ با بند پشت گردن












    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : snur,یوشا

  10. #10

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,641
    تشکر
    593
    تشکر شده : 1,518
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    478

    پیش فرض




    1- پنس هاي سر شانه و سينه را ببنديد.
    2- خط عمود بر خط سينه و خط كمر را به سه قسمت تقسيم كنيد و نقطه D نامگذاري كنيد.
    3- يك سر گونيا را روي نقطه D و سر ديگر را روي نقطه C قرار دهيد.
    4- حال هر دو ضلع گونيا را بكشيد و تا نقطه A امتداد دهيد.


    5- سپس خط پهلو و خط سر شانه را آنقدر ادامه دهيد تا همديگر را قطع نمايند. اين الگوي آستين
    سر خود مي شود.


    6- سپس پنس سينه را باز كنيد و به اندازه 5 سانت اوزمان دهيد. توجه کنید که الگو را روی تای اریب پارچه حتما قرار دهید و از پارچه های ریون سیلک و حریر بهتر است استفاده نمایید.


    7- 1- 1.5 سانت هم زاپاس بگذاريد.
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : neginhabibi,snur

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. تبدیل کردن فرمت هایی ویدویی با Total Video Converter v3.20.090104 Portable
    توسط Admin در انجمن نرم افزارهای پرتابل
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 8th August 2011, 18:13
  2. مبدلی همه منظوره با ابزارهایی مفید برای تبدیل فایلهای ویدئویی Allok Video Converter v4.4.1117
    توسط secret در انجمن نرم افزارهای یوتیلیتی(Utility) و متفرقه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 24th August 2010, 08:21
  3. استفاده از یك روش نوین برای داده‌های بیولوژیكی كارایی بالایی دارد
    توسط Borna66_TAHA در انجمن كامپيوتر و فناوري اطلاعات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 23rd January 2010, 17:09
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12th December 2009, 11:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
دوستان ما
ما در شبکه های اجتماعی

پاتوق یو یکی از قدیمیترین سایت های ایرانی به 6 سال سابقه فعالیت می باشد. انجمن های سایت دارای مطالب متنوع و جامعی در تمامی زمینه می باشد. و البته در پرتال سایت شما همواره جدیدترین نرم افزار ، بازی و انمیشن های روز را با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید.

 ارسال پیام کوتاه