^ بازگشت به بالا
دانلود english 4 you آموزش یوگا به زبان فارسی آموزش زبان english today
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5
Like Tree1لایک ها

مشخصات فنی پراید مروارید سایپا 111 + عکس

این موضوع با عنوان مشخصات فنی پراید مروارید سایپا 111 + عکس , بخشی از خودروهای داخلی است. موضوع; - مروارید ( سایپا 111 ) : در همين حال سايپا نيز از خودرو تغيير چهره داده شده پرايد نسيم ...


  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    بوكان
    نوشته ها
    26,695
    تشکر
    3,269
    تشکر شده : 42,230
    Comodo Firefox Windos8 IR-TCI
    امتیاز 
    132179614

    Icon16 مشخصات فنی پراید مروارید سایپا 111 + عکس

    - مروارید ( سایپا 111 ) :

    در همين حال سايپا نيز از خودرو تغيير چهره داده شده پرايد نسيم رونمايی كرد. اين خودرو كه قرار است تا دو ماه آينده عرضه شود، داراي سيستم تهويه مطبوع، برف*پاكن شيشه جلو با قابليت تنظيم سرعت، چراغ خطر سوم روي سپر، چراغ هشداردهنده عيب*ياب موتور، فرمان هيدروليك، رينگ آلومينيومی و مجهز به ترمز ABS است. تغييراتی كه در اين خودرو داده شده، بيشتر در نمای صندوق عقب و تغييراتی در جلوی اين خودرو ديده می*شود.

    نامی كه سايپا برای اين خودرو انتخاب كرده، مرواريد (سايپا 111) است.
    وي همچنين گفت: قيمت سايپا 111 يا مرواريد نيز در حدود قيمت پرايد صباي شركت سايپا خواهد بود.




    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]
    [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]


    مطالب مشابه :

    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : alizaa,lord_mohammad,spy_t.t

  2. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    بوكان
    نوشته ها
    26,695
    تشکر
    3,269
    تشکر شده : 42,230
    Comodo Firefox Windos8 IR-TCI
    امتیاز 
    132179614

    پیش فرض

    تغییرات ظاهری :
    عمده تغییرات قابل توجه مروارید را میتوان در نمای عقب این خودرو مشاهده کرد .درب پنجم یا همان درب عقب خودرو که مشخصه اصلی خودرو هاچ بک است در مروارید متحول شده .از جمله این تغییرات می توان به تغییر حالت کلی درب پنجم و تغییر حالت شیشه عقب ، طراحی دوباره چراغ خطر ، استفاده از چراغ مه شکن عقب ، طراحی سپر جدید و چراغ های عقب جدید اشاره کرد . گیلگیر های عقب خودرو نیز دوباره طراحی شده اند . نمای جلو خودرو نیز شامل تغییراتی است اما چون این تغییرات را مدت ها قبل در سایپا 132 دیده ایم ، آن چنان که باید برایمان تازگی و جذابیت ندارد. اما تنها نکته نو ، چراغ های جلو با قبلیت تنظیم زاویه نور (LEVELING ) اشاره کرد .
    این تغییرا پس از اعمال موجب شدند تا مرکز تحقیقات سایپا در مرحله تکمیل پروژه از استاندارد بودن تغییرات اعمال شده اطمینان پیدا کند ، از این سو آزمایش های گوناگون روی مروارید آغاز شد .
    این آزمایش ها شامل تست های روشناسی چراغ های جدید جلو و عقب و همچنین کارآیی مه شکن عقب خودرو ، آزمایش دید از عقب به دلیل طراحی شیشه عقب جدید ، آزمایش ایمنی شیشه عقب جدید و آزمایش امنیت سپر جدید عقب می شدند .






    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : alizaa,lord_mohammad,spy_t.t

  3. #3

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    بوكان
    نوشته ها
    26,695
    تشکر
    3,269
    تشکر شده : 42,230
    Comodo Firefox Windos8 IR-TCI
    امتیاز 
    132179614

    پیش فرض

    تغییرات فنی :
    مروارید به عنوان یک هاچ بک سایز کوچک ، در نگاه اول و با توجه به استاندارد های جهانی باید خودرویی سبز و کم مصرف باشد ، هر چند مصر کنونی پراید نسیم هم نسبت به دیگر خودرو های مئجود در بازار کم به نظر برسد اما آن چنان که باید توصیف گر ابعاد کوچک این خودرو با موتور کم حجم و سبک نیست .
    از همین رو مرکز تحقیقات سیاپا با افزایش ضریب درگ برای مروارید توانست این خودرو را به عنوان کم مصرف ترین خودرو در کلاس خودش در ایران و همچنین سبز ترین خودرو کشور معرفی کند . برای اطمینان از موفقیت در انجام این پروسه نیز آزمون های آلایندگی و مصرف سوخت روی سایپا 111 انجام شدند .
    مروارید همچون دیگر برادرانش از پیشرانه 1323 سی سی با توان 62.5 اسب بخار بهره می برد .
    مصرف برون شهری مروارید 5.3 لیتر در 100 کیلومتر ، شهری 9.55لیتر و ترکیبی 6.89 لیتر در 100 کیلومتر است و به سیستم کاهش آلاینده های خروجی اگزوز مجهز است .

    لازم به ذکر است که هنوز قیمت و زمان دقیق پیش فروش مروارید اعلام نشده است .



    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : alizaa,lord_mohammad,spy_t.t

  4. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    بوكان
    نوشته ها
    26,695
    تشکر
    3,269
    تشکر شده : 42,230
    Comodo Firefox Windos8 IR-TCI
    امتیاز 
    132179614

    پیش فرض

    رئيس مركز تحقيقات و نوآوري سايپا گفت: پرايد هاچ بك با طراحي نو و نام سايپا 111 يا مرواريد تير ماه به بازار عرضه مي*شود.
    به گزارش فارس زارعي در مراسم رونمايي 4 خودرو سواري جديد گروه سايپا كه تا پايان امسال به بازار عرضه خواهند شد، اظهار داشت: خودرو مرواريد استمرار دانشي است كه در فعاليتهاي توسعه محصول سايپا بنا شده است.

    وي با اشاره به سير برنامه*ريزي و طراحي سايپا 111 خاطر نشان كرد: بررسيهاي فني و اقتصادي توليد سايپا 111 در اسفند ماه 86 آغاز شد و نظرسنجي انجام شده در فروردين و خرداد ماه سال قبل نشان داد 80 تا 90 درصد استقبال عمومي نسبت به آن از محصول قبل سايپا (132) بيشتر است.

    زارعي ادامه داد: در مهر ماه 87 نمونه*سازي*هاي ارزيابي انجام و پيش از آن آزمونهاي اوليه ماشين آلات و تجهيزات انجام شد.
    وي با بيان اينكه توليد آزمايشي قالبهاي نهايي پرايد مرواريد در ماه جاري انجام مي*شود، افزود: در تير ماه امسال به مرحله افزايش تيراژ اين محصول خواهيم رسيد.

    زارعي گفت: هدف از توليد سايپا 111 پوشش نياز جوانان و خانمها به خودرويي كوچك با مصرف سوخت بهينه است.
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : alizaa,spy_t.t

  5. #5

    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    5
    تشکر
    3
    تشکر شده : 3
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    0

    پیش فرض

    خداییش هیچ تغییری نکرده همون 132 خودمونه فقط دکور عوض شده من 132 ساخت 1387 دارم یکی از دوستام رفته نمیدونم 132SDیا 132 st گرفته هی میگفت کلی داخل موتور تغییر داده شده خره نمیفهمید موتورشون همو کیا موتوره فقط دکور عوض شده بود چند روز پیشم یکی از دوستان مروارید را خرید گفتیم حالا در حد پژو شده دیدیم خر همون خره فقط جلش عوض شده

    به نظر من از نظر سرعت داخل صندوق دارد شتاب گیری صبا بالاتر از 132 هست نمیدونم نظر شما دوستان چی هست ولی امتحان کنید خداییش صبا هم داخل کفی رفتن یه کم بیشتر از 132 صندوق دار میره و هم داخل شتاب یک صدم ثانیه ای سریعتر هست این قضیه برای من تابستون پیش (3 ماه پیش )ثابت شد که داشتیم با برو بچ میرفتیم مشهد داخل یزد من 150 اومدم ولی یکی از رفقا که صبا داره 155 اومد خداییش 132 من کم اورد بعد از 3 دقیق 150 رفتن سرعت خود به خود کم شد و مجبور شدم معکوس بدم واقعا موتور مذخرفی روی این ماشین هست در ضمن من نمیدونم چرا ماشین من داخل 110 تا مصرفش بیشتر از بقیه سرعتها است یعنی وقتی 5 دقیقه باهاش 110 بری مصرف میاد بالا تر ولی اگر همون 5 دقیقه را 120 یا بیشتر و یا کمتر از 110 بری مصرف سوخت کمتر هست نمیدونم خیالاتی شدم یا این قضیه درسته برای ما که اینجوری هست مصرف شهر هم 9.50 هست ولی بیرون شهر 6.50 تا 7 و گاهی هم 7.50 ثابت شده برای من دیگه از این بالاتر نمیاد ...
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : spy_t.t

موضوعات مشابه

  1. آموزش پیشرفته MultiMedia Builder داده های طلایی
    توسط secret در انجمن نرم افزارهای پارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 22nd May 2012, 22:26
  2. آموزش Multimedia Builder
    توسط secret در انجمن بحث های نرم افزاری
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10th March 2012, 19:54
  3. چگونه عکس های بهتری بگيريم؟
    توسط Admin در انجمن عکاسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 23rd January 2012, 14:05
  4. تولید cd آموزشی ومولتی مدیاواتوران کردنcd
    توسط secret در انجمن بحث های نرم افزاری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12th February 2009, 15:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
دوستان ما
ما در شبکه های اجتماعی

پاتوق یو یکی از قدیمیترین سایت های ایرانی به 6 سال سابقه فعالیت می باشد. انجمن های سایت دارای مطالب متنوع و جامعی در تمامی زمینه می باشد. و البته در پرتال سایت شما همواره جدیدترین نرم افزار ، بازی و انمیشن های روز را با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید.

 ارسال پیام کوتاه